Silenced By The Night - Keane

音乐随身听:

【英伦摇滚】Keane - Silenced By The Night   

选自Keane2012年专辑《Strangeland》。灵动的器乐声效中,那个温暖的声线褪去了青春,却有了岁月的痕迹。

Keane(基音乐队)来自于英格兰南部一个名为“Battle”的小镇,乐队由主唱Tom Chaplin,键盘手Tim Rice-Oxley和鼓手Richard Hughes三人组成。

《Silenced By The Night》

In a city like mine, there's no point in fighting
在一个像我的城市,正在进行一场无意义的战斗
I close my eyes, see you and me driving
我闭上我的眼睛,看到你和我在车里
If I am a river, you are the ocean
如果我是河流,你就是大海
Got the radio on, got the wheels in motion
打开广播,你和我在车里飞奔

We were silenced by the night  
我们在这沉默的夜晚里
But you and I we're gonna rise again. 
但我们会再次升起激情
Divided from the light,
透过夜晚的街灯
I wanna love the way we used to then
我们依然是那么的相爱

I lie in the dark I feel I'm falling, 
我躺在黑暗中,我觉得我已爱上了你
Feel your hand on my back hear your voice calling.
感受你的手在我的背上,还有你的声音
I'm out of my depth girl, stick close to me
我深爱的女孩,请跟着我
Because the people in this town, they look straight through me.
因为这个镇上的人,他们都在盯着我看。

We were silenced by the night  
我们在这沉默的夜晚里
But you and I we're gonna rise again. 
但我们会再次升起激情
Divided from the light,
透过夜晚的街灯
I wanna love the way we used to then
我们依然是那么的相爱

Cause baby I'm not scared of this world when you're here
宝贝,我在这个世界不感到害怕,只因你就在这里
No, baby I'm not scared of this world when you're here.
不,宝贝,我不害怕这个世界的时候,你就在这里。

Oh-oh-oh, you and I we're gonna rise again
哦哦哦,你和我,我们会再次升起激情
Oh-oh-oh, you and I we're gonna rise again
哦哦哦,你和我,我们会再次升起激情

We were silenced by the night  
我们在这沉默的夜晚里
But you and I we're gonna rise again.
 但我们会再次升起激情
Divided from the light,
透过夜晚的街灯
I wanna love the way we used to then
我们依然是那么的相爱


评论

热度(89)

©ByeKerouac | Powered by LOFTER